روزها

روزها فکر من این است...

روزها

روزها فکر من این است...

فال خراب

فالگیر گفت: یک اتفاق خوب در راه است. یک پرنده و یک نامه. پرنده یعنی کسی می آید و نامه یعنی خبر خوبی می رسد. اسمی را گفت که دوست داشتم بشنوم و راهی را گفت که باید می رفتم. فالگیر رفت و من ماندم و پرنده و اتفاق و خبر خوب و یک اسم و انتظار، انتظار پشت انتظار. روزها، ماهها و سالها در پی هم آمدند و رفتند. بعد از این همه، تمام آنهایی که گفت هیچ شد، هیچ تر ازهیچ. فالگیر بخت سیاهم را در فنجان قهوه ندید. شاید هم دید و نگفت، نگفت و دروغ گفت... اکنون سالهاست او رفته است و من در این اندیشه ام که شاید تاریخ مصرف آن قهوه لعنتی گذشته بود...


پ.ن:

همیشه موقع فال قهوه تاریخ مصرف قهوه دم شده را نگاه کنید.

اگر پول فال و فالگیری را ندارید، اینجا رایگان و تضمینی فال بگیرید.

هر شب قبل از خواب با خودتون رو راست بشین، صبح روز بعد فراموش کنید که دیشب رو راست شده بودید!

نظرات 3 + ارسال نظر
روانسر پی سی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:41 http://ravansarpc.mihanblog.com

سلام وب زیبایی داری.
بهت تبریک می گم. [گل]
به ما هم سر بزن.
در ضمن اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید، از طریق کلید .:: تبادل لینک ::. در صفحه اصلی ما اقدام فرمایید.

مریم شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

سلام منم خوشحالم.کاملا می فهمم من هم یه همچین حسی دارم که قبلا باهاش بیگانه بودم ..اینکه خیلی از اونا گمنامند و کسی ازشون خبری نداره یا اونایی که فکر می کنند هیچ کسی منتظرشون نیست ...فقط اونایی برنده هستند که بدونن برای چی اونجا هستند و هدفشون چی بوده ..امیدوارم بهترینها برای همشون رقم بخوره ...بهترین آزادیی که خودشون می خوان.
به امید دیدار
شاد و پیروز باشید.

...

نفس.لحظه های نفس گیر بی تو شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:59 http://www.pariyayedarya.blogfa.com

حضورت
زیـ ـباترین حادِثه مـ ـی شَود٬
هـ ـر گاه عَمـ ـود بر طرحـ ـواره ام
بـ ـی تاب مـ ـی شَوی٬
و سمفونـ ـیِ نفس هایـ ـت
آغِشته به مِلودی هایِ ویوا٬
پِژواکِ مُدِرنی ست از

حضورت رنگ مهتابه، عبورت شکل بارونه
همین امشب که برگشتی چقد خوشحال این خونه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد